Jag har varit

Jag har varit med minfaromor i beckebol.
Hon gav mig en trörja den såg ut så här Länken får ni tryka på http://cubus.com/sv/Barn/Flicka/Flicka-134-164/Toppar/7114513/71145135/
och det är en ficka för man ser inte den så bra.
Men jag var också på toysRus.
Jag köpte godis och en annan ska.
Och vi gick in på intersport.
Jag provade en rosa ifk tröja och det stog att den var i xs och den var liten.
Men den kostade 300:- men jag köpte inte den.
Men jag köpte på toysRus köpte jag också en matväska.
Real madrid matväska.
Och jag köpte två (typ smycken)
I mån ska jag tar kort till visum.
För vi ska till kina!!!!
Inte långt kvar.
Jippi länktar!
Mamma och Pappa the voice sverige.
åt salad från oskars pizzeria (ockars)
jag har också varit på jusk.
Jag köpte plåster.
Och farmor köpte lite andra saker där.
Men hej då skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0