Fredag

I dag har jag haft matte ekolger eller nu vad de heter men det gick nog ganska bra.
Och jag har också haft bild vi gjode paper toy inte jag men jag gjode en egen.
Man ska vika typ en figur.
Och jag gjode en engen.
Men sen hade jag mg.
Roligt skrev vad jag hade lärt mig och lite mer sen så skulle man läsa och det gjodeja typ;)
Sen komme en in och då sa den någon fågel namn jag kommer inte i håg vad den hete men ses sprang typ alla in i klasrumet sen så sprang alla ut typ.
För att kolla på den men jag såg inte den men en filmade den.
Han fick den på film när den åkte i väg. :)
Och sen ska jag äta Mcdonalds.
Och sen ska jag och Alice och lova kolla på film hoss oss.
Vi ska kolla på breaking dawn.
Och äta godis.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0