Ny dator

I dag har jag haft fotbolls träning.

Och det var roligt och det var varmnt!

Och sen så åkte till vår nya klubb stugaa jag och pappa.

Jag skulle prova kläder.

Och det gjorde jag också.

Men sen så åkte Jag Alizzze och pappa till göteborg.

Och gick in på elgiganten.

Och då köpte vi en data den var blå.

http://lowoncrack.blogg.se/images/2012/acer-aspire-timelinex-as3830t-6417-13-3-inch-laptop-cobalt-blue-aluminum-4-520x520_185821663.jpg

Och vi köpte också en data väska.

Den var rosa.

den blåa daton hade samma färg som min res väska och den rosa data väskan hade samma färg som Alizzze resväska.

Och vi gick in på xxl också men vi köpte inget.

Men sen åt vi på subway.

Det var gott.

Men sen åkte vi hem.

Och sen kom några och dom är kvar.

Och nu bloggar jag på vår nya rese dator.

Kollar på gladiatorerna.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0